Söndag

Åh, så skönt det är med söndag! Äntligen en ledig dag. Jag och Oskar sitter och kollar på lite skidor på teven, dricker kaffe, läser i indienböcker och bara tar det lugnt. I vanliga fall så hatar jag söndagar men inte denna! Jag känner mig så duktig som jobbat hela veckan och både fredag natt och lördag natt. Jag pratade med Elin igår också och hon kanske kommer hit redan imorgon! Hoppas verkligen på det, saknar ju min kära vän så.

Imorgon ska ju jag äntligen få klippa mig! Jag sitter och kollar på lite olika frisyrer. Jag plattar ju knappt håret längre eftersom det på senare tid blivit så lockigt och jag gillar det. Pappa hade sjukt lockigt hår när han var ung så det kanske är dom som håller på att träda fram. Jag använder även saltspray nästan varje dag så det blir säkert lite extra lockigt av det också.

I natt drömde jag hemska drömmar igen. Jag märker verkligen skillnad på hur utvilad jag är beronde på vad jag drömt.
I lördags när jag vaknade var jag hur pigg som helst och Oskar berättade att jag hade legat och skrattat hela morgonen. Idag när jag vaknade hade jag tårar i ögonen och ont i huvudet, hals och öron. Nu ska jag gå och göra en ansiktsmask. Jag fick massa smink och andra bra produkter av Maria (samurajsans.blogg.se) när jag fyllde år, hur bra som helst!



 
Vad tror ni? Fast ingen lugg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0