Snabb update

Jag har jobbat hela dagen och så ska det fortsätta hela veckan tills på fre då vi åker till Åre. Vi har plusgrader här, så ska det vara hela veckan och fåglarna kvittrar som om det vore vår. Jag var och klippte mig idag. Det blev precis som jag ville ha det. Inte alls mycket på längden och uppklippt men så att det ändå ser tjockt ut (visar bild sen). Det är sinnessjukt dyrt, 600kr blev det. Förmodligen så räknade dom väl in massagestolen och den extremt långa tvättningen av håret + diverse hårprodukter hitan och ditan. Det bästa är ju att allt detta blev gratis för mig, wohooo! så jag lyxade till det med en produkt för 210 spänn.. Något man ska ha i hårbotten när man duschat, mer volym sägs det men vi får väl se. Oj, nu är klockan mycket. Jag ska kila ner till sats nu så det blir en senmiddag sen alá Oskar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0