FLYTT

Okej, nu är det bestämt att vi flyttar redan imorgon och inte på Tisdag. Alex och Carl började köra från härnta för 40 min sen så dom är väl här runt 5. Jag ska ner på skatteetaten och posten idag. Sedan ska jag kila in på stats en sväng, en sista gång. Vi missar ju allt roligt som händer här i helgen som vi planerat att göra. På lördag är det tydligen "tulldag" (crazydag ungefär) där dom rear ut en maaaasssa kläder och grejer och det till helt sinnessjuka priser, alltså låga. Sedan så är det ju skidskyttevm också. Jaja, jag ska ju snart åka till Indien i 3,5 vecka så jag ska väl inte klaga;) Nu ska jag trycka i mig min äggröra som jag förövrigt börjar bli jävligt less på och sedan kila ner på stan.









(kanske en sista gång!?)


Kommentarer
Postat av: maras

Oj så synd att du missar rean hehe.. men du kanske klarar dig, jaha men hur känns det nu då lite sorgligt att lämna trondheim eller?

2009-03-13 @ 20:49:13
URL: http://samurajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0