Ett sista inlægg bara før att jag har så lite å gøra

Nær man bara sitter ner och inte gør någonting så snurrar det alltid massa tankar i huvudet. En tanke jag har nu och haft i några dagar ær att jag kænner ett sjukt sug till att flytta till Stockholm. Dær finns det alltid jobb och man får liksom kænna på storstadslivet. Hær i Trondheim ær det alltid mycket folk øverallt till skillnad från hærnta och jag gillar det.
Tror att det skulle vara grymt kul att bo dær ett tag iallafall. Uppsala skulle också vara ett alternativ, speciellt om man vill børja plugga om något år också. Næe hørrni nu stænger vi før idag! Jag ska ta och kila på sats sedan och køra ett stenhårt pass på bandet eftersom min kropp inte ville igår.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0