Onsdag

Jag blir nästan sugen på att starta mitt eget lilla fik när jag är på jobbet. Elin, vad säger du? ska vi starta ett?! skämtåsido.. Jag har väl inte så mycket mer att skriva eftersom mina dagar inte består av så mycket mer än jobb. Det är lite tråkigt att Oskar har kvällskurs nästan hela den här veckan. Jag kommer hem ca tre och då måste han åka på en gång för kursen börjar halv 4. Det blir jobb på frakken på lördag också föressten. Det är bra att få in lite extra kosing.

Ikväll ska jag inte träna någonting eller kanske lite abslide och nå benövningar. Är fortfarande förkyld, beror nog på att jag började träna för tidigt. Det är ju så svårt att hålla sig. Jag är en sjukt rastlös person, klarar inte av att sitta still någon lång stund alls. Jag måste göra saker hela tiden om det inte är någon bra film man sitter och ser på, då går det bra.

Händelselösa dagar resulterar ju i inte så roliga blogginlägg. Jag lovar er iallafall att så fort det händer något spännande här i byn så ska jag berätta det för er. För övrigt så är alla ganska less på den gråa vardagen just nu. De flesta verkar bara vilja dra utomlands till sol, bad och värme. För min del så ska det kämpas och slitas lite till innan ja kan ta ut min belöning i april.

Nu ska jag sova bort min dumma förkylning och sedan ska jag gå bort på ICA och handla lite mat. Det är nå billiga erbjudanden där nu på alla nyckelhålsvaror. Jag nappar på allt billigt. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0