Lördag och strålande sol!

Vi har strålande sol här i Trondheim idag och hoppas på lika fint imorgon då både Oskar och jag är lediga. Oskar kom precis hem för att han blev tvungen att byta skor. Jag menar han står i garderoben och skorna syns ju inte ens, så vad spelar det för roll? Töntigt men sån e de. Idag är det ganska precis fyra veckor tills planet lyfter till bombay och värmen. Jag längtar så sjukt mycket, det ska bli så skönt att komma bort från all snö och jobb. Att få tillbringa tre och en halv vecka i paradiset med den man älskar kan väl inte bli något annat än perfekt?

Idag så tänkte jag gå ner på sats en sväng och köra lite. Sedan kanske jag svänger förbi solsiden, jag måste nämligen ha hårsnoddar. Just nu har jag en som jag måste ha stenkoll på vart den är hela tiden. Det blir middag själv idag, lite tråkigt men kanske skönt också? Efter det blir det jobbing. Igår stod jag i huvudingången så idag blir det pianobar, skönt. Oskar slutar också klockan tre ungefär så det blir perfekt. Snart åker vi ju till Duved och Åre. Det enda problemet är att det bara är min bror som är hemma. Ska man få han att plocka ihop några grejor så bör man nog börja en vecka innan med att ens få tag på honom. Jag började igår, suck.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0