Gratis klippning!

Det här med att träna varannan dag har inte gått så bra. Denna vecka har det blivit mån, tis, ons och tors men imorgon ska jag vila. Det blev ett svettigt pass ikväll så nu är min kropp alldeles mör. Jag ska äntligen få klippa mig föressten, GRATIS. Jag har kollat upp priserna på olika salonger här i stan och det är svinigt dyrt. Priserna ligger på runt 500lappen om man inte är student. Bemanningsföretaget som jag jobbar för på frakken har någonting som dom gör varje månad, dom kollar alltså upp hur god servicen är på olika salonger i stan. Så dom som arbetar för effekt får gå och klippa sig gratis och samtidigt kolla hur man blir bemött, servicen, standard osv. Så detta ska jag göra redan på mån, ÄNTLIGEN ska jag få bli snygg.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen gå och lägga mig. Jag ska ju trots allt upp 5 imorgon bitti..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0